Opis zadań:
• Kontakt z kontrahentami
• Przygotowywanie dokumentów na zlecenie przełożonego;
• Bieżąca pomoc w wykonywaniu obowiązków służbowych
• Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i spraw zawodowych - przełożonego
• Obsługa korespondencji, telefonów i poczty elektronicznej
• Odpowiedzialność za kompletowanie i przechowywanie dokumentacji
• Koordynacja spotkań biznesowych
• Odbiór i wysyłka poczty
• Zaopatrywanie biura w niezbędne artykuły i materiały
• Przygotowanie pism
• Archiwizacja dokumentów
• Czasem praca w terenie (odbiór dokumentów z urzędów)
• Współpraca z dostawcami zewnętrznymi
Wymagania:
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point)
• Samodzielność
• Zdolność analitycznego myślenia oraz syntetycznego przedstawiania wniosków
• Umiejętność realizacji kilku zadań jednocześnie przy zachowaniu ich - wysokiej jakości
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Wysoka kultura osobista, komunikatywność i dobre umiejętności interpersonalne
• Odporność na stres
• Gotowość do nauki i ciągłego rozwoju osobistego
• Punktualność
Dodatkowymi atutami będą:
• Znajomość j. obcych;
• Prawo jazdy kat B.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie
• Możliwość zdobywania nowych kompetencji oraz dalszego doskonalenia umiejętności zawodowych,
• Przyjazną atmosferę pracy
• Pracę w młodym i energicznym zespole.
Zainteresowanych prosimy o nadesłanie CV ze zdjęciem.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
W aplikacji prosimy o umieszczenie poniższej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.
Aplikacje prosimy wysyłać na adres: ms@mactel.pl
W przypadku pytań prosimy o kontakt pod numerem tel. +48 504 189 043